Comunicació corporativa
Creació d’estratègies i accions de comunicació, amb objectius concrets, entre una empresa o institució i el seu target.
La marca ha d’impregnar tots els racons, de tal manera que el target la reconegui allà on la vegi.
Creació d’estratègies i accions de comunicació, amb objectius concrets, entre una empresa o institució i el seu target.
La marca ha d’impregnar tots els racons, de tal manera que el target la reconegui allà on la vegi.
Construcció i disseny d’una marca existent o de nova creació.
Crear una marca i tot el que l’acompanya, fent que les persones que en formen part se sentin a gust amb alló que transmet. La clau és que evolucioni sense brusquedat.
Creació i aplicació de disseny gràfic a elements de comunicació o d’informació, creats a partir d’una marca i que formaran part del branding corporatiu del client.
No és només fer les coses maques, sinó ajudar a la seva comprensió i identificació.
Creació, producció, realització i edició de vídeos, construïts a partir d’uns objectius concrets de comunicació.
El vídeo és segurament un dels formats més efectius per comunicar (el que sigui).
És més fàcil mantenir l’atenció de les persones, si els continguts són interessants i la forma d’explicar-los és intel·ligent.
Acció de comunicació construïda específicament per a un target.
Estem tan habituats a rebre impactes, que difícilment ens sentim interessats per cap missatge. A no ser que aquest ens sorprengui gratament.
Creació i execució d’accions de comunicació construïdes específicament per a canals online. Construir uns continguts perfectes no és suficient. Has de trobar el canal adequat. I ara mateix, el més econòmic i ràpid es mou per internet.
Disseny d’estratègies i creació de campanyes amb l’objectiu de comunicar un esdeveniment, promocionar un producte o servei o posicionar una marca.
Tenim només uns segons per seduir i informar el nostre públic.
Creació, producció, realització i edició d’actes construïts a partir d’uns objectius concrets de comunicació.
Sempre hi ha un moment on ha de passar alguna cosa real. On les persones es troben i parlen. I per fer-ho possible, hem de crear l’escenari perfecte.
Construcció de continguts i gestió de Xarxes Socials a mida per a clients que han de construir comunitats online, sigui per branding o per aconseguir leads.
Saber quins són els espais on has de ser i el to, la periodicitat i la forma en què has d’aparèixer.
Construcció del contingut adequat per enviar per mail una proposta, una oferta, una presentació d’un producte o servei, o el que calgui (i que tingui sentit) per dir el que s’ha de dir a una base de dades concreta.
Desenvolupament de la infraestructura tecnològica necessària perquè tot allò que un client necessiti transmetre, arribi a qui ho ha de rebre, i pel canal més adequat. Fins i tot en temes de comunicació interna.